Skip to main content

The Last of Us 2 spoiler review - Game Kast #26

Game Kast, de beste gaming podcast die te weinig plaats heeft in hun bubbel, presenteert: The Last of Us 2 spoiler review! Wat vinden wij ervan? Zijn de controverses terecht? Hoeveel versies van de game heeft jNoxx nu al?

Episode:  The Last of Us 2 spoiler review - Game Kast #26 Espe: https://twitter.com/hyper_espe // https://www.twitch.tv/espe_be Jerre: https://twitter.com/jerressic // https://www.sakarigames.com jNoxx: https://twitter.com/jNoxxx // https://www.twitch.tv/jnoxx Bedankt om te luisteren! En vergeet niet Jerre zijn games te kopen!

Comments

Popular posts from this blog

Vooruitblik op 2020 - BGP 1

De beste gaming podcast van Zele en omstreken presenteren: Espe, Jerre en jNoxx kijken vooruit naar de games die uitkomen in 2020. Wordt het een goed jaar, of gaat alles floppen? Komt er een nieuwe Fortnite? Een nieuwe CS:GO? Een nieuwe Rocket League? Of gaan single players alles heersen? Gaat Espe zich ooit deftig voorbereiden op een podcast? Espe: https://twitter.com/hyper_espe // https://www.twitch.tv/espe_be Jerre: https://twitter.com/jerressic // https://www.sakarigames.com jNoxx: https://twitter.com/jNoxxx // https://www.twitch.tv/jnoxx Episode:   Ep 1 - Vooruitblik op 2020

De Beste Controllers - Game Kast #21

Game Kast, de beste kast van gast kast terug naar podcast, presenteert: De beste controllers! Hoe zijn ze ontstaan? Waarom zien ze er zo uit? Welke is de beste? Episode:   De Beste Controllers - Game Kast #21 Espe: https://twitter.com/hyper_espe // https://www.twitch.tv/espe_be Jerre: https://twitter.com/jerressic // https://www.sakarigames.com jNoxx: https://twitter.com/jNoxxx // https://www.twitch.tv/jnoxx Bedankt om te luisteren! En vergeet niet Jerre zijn games te kopen!

De slechtste games ooit - Game Kast #11

Game Kast, de beste gaming podcast presenteert: De slechtste games ooit! Of de grootste teleurstellingen Met inzendingen van jullie erbij! Die we graag overlopen voor jullie. Zoals gewoonlijk zijn er weer wat ups & downs met de kwaliteit. WORKING ON IT. THANKS TO ESPE. XXX Espe: https://twitter.com/hyper_espe // https://www.twitch.tv/espe_be Jerre: https://twitter.com/jerressic // https://www.sakarigames.com jNoxx: https://twitter.com/jNoxxx // https://www.twitch.tv/jnoxx Bedankt om te luisteren! Episode:   De slechtste games ooit - Game Kast #11